Monday, March 7, 2011

"JaTuH cIntA"

di saat hati terluka, kucuba mencari ketenangan di sisi Allah. biarlah hidup ini ku abadikan kepadanya. selama ini telah jauhku diri ini kepada Nya. segala apa yg terjadi adalah dugaan. Ya Allah aku terima kasih atas segala yg berlaku.
berbekalkan kekuatan yg ada dalam ini aku bgn n terus bangkit utk mencapai kehidupan yg akan datang. Ya Allah terima kasih kerna melahirkan aku dlm keluarga yg terlalu menyayangi diri ini. juga ku bersyukur telah di kurnikan teman yg byk mberi nasihat n dorongan ku aku terus mengejar impian ini. kini tiap saat yg aku lalui biarlah aku cuba berjalan menggunakan "selipar" aku sendiri tanpa insan bernama lelaki yg tidak menghargai hati ini. ku percaya Allah akan memberi yg terbaik untuk diri ini.
di saat hati ini kesunyian kucuba mencari sesuatu utk hiburan... ku mencari dan terus mencari sehinggalah bertemu dengan "aku terima nikahnya". cepat aku tepon fiza yg sedang dating utk blikn buku ni. alhamdulillah ada pun :)  buku ni bkn nak menikah tp byk yg aku th mengapa cinta ku selama 7thn  xdihargai...terima kasih ustaz Hasrizal Abdul Jamil... i like ur book :). Ingat jangan tergesa-gesa tapi jangan bertangguh-tangguh. ayat yg plg melekat dlm otak ni n ada maksud yg mendalam. haha.. yg kelakarnye 1 blik 107 ni terpengaruh bc... bestkan kwn2?
balik raye cina hr tu g plk popular bookstore jln pnye jln ternmpk smbgn buku aku terima nikanya yg no 3(murabbi cinta). belek pnye belek mcm best. ambk g kanter letak n mak byr. tq mak i love u..mmuuaah!  dah bace separuh ni xsempat bz sgt ni nak abiskn.. Andai Cinta Ingin Dibawa Ke syurga Kenapa Dibiarkan Cinta itu Ada Noktah dan Hujungnya. Ya Allah kurniakanlah aku cinta yg akan membawa aku ke syurga bersama impian hidup ini...
rase2 mgu depan nak blk kg nak cr buku yg no 2 la.. Bercinta Sampai ke Syurga.. :)

4 comments:

  1. boleh... tp murabbi cinta sy tgh bc.. nnt dh abis sy bg ye.. yg aku terima nikahnye kat umah nnt sy blk sy bwk ye

    ReplyDelete
  2. caye pon nak pnjam gak ea.. =))

    ReplyDelete
  3. pika sabar ye.. nnt sy bg sewa kat kamu jgk..hehe

    ReplyDelete